CSALÁDI VÉDELEM BIZTOSÍTÁS

Gyorsan köthető, mindenki számára elérhető és nélkülözhetetlen kockázati életbiztosítás, amellyel azonnali, több milliós kártérítést garantálhat szeretteinek, váratlan szerencsétlenségből adódó pénzügyi nehézség esetén. Nem befektetés jellegű termék.

LAKÁSBIZTOSÍTÁS

Családunk és a magunk életén túl legnagyobb értékünk az otthonunk. Egy betörés vagy tűz, a klímaváltozás miatti mind gyakoribb viharok, árvizek, de akár egy beázás is súlyos, nem várt anyagi terhet jelent.

UTASBIZTOSÍTÁS

Egy nem várt betegség vagy baleset okozta vészhelyzetet kezelése idehaza sem egyszerű feladat,
ám még sokkal nehezebb, ha ezzel otthonunktól távol egyedül szembesülünk.

MUNKANÉLKÜLISÉG BIZTOSÍTÁS

Az öngondoskodás új, egyszerű és kedvező díjú módja, amellyel biztosíthatja havi nettó bérét, ha munkanélkülivé vagy keresőképtelenné válna.
Felelősségteljes választás, amennyiben Ön alkalmazotti státuszban van.

LTP

A lakás-takarékpénztári konstrukció egy olyan államilag támogatott megtakarítási- és hitel termék kombináció,
mely a rendszeres, havi részletekben történő befizetéseket követően kedvező kamatozású, lakáscélú kölcsönlehetőséget biztosít.

NYUGDÍJ PROGRAM

Szeretné, ha nyugdíjas éveiben sem kellene lemondania a korábbi életszínvonaláról?
Ha anyagi biztonságban tölthetné idős korát? Mi segítünk Önnek abban, hogy ezeket a céljait megvalósíthassa.

Árbevétel biztosítás

Kereskedjen biztonsággal – a fedezetet mi vállaljuk!
Az Atradius tudja, hogy az üzleti életben az áruk és szolgáltatások eladása, a hitelképes üzleti partner kiválasztása kockázattal jár.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT


1096 Budapest, Haller utca 2.
Tel: +36 1 372 3090
H: 9:00-16:00, K-P: 9:00-14:00
Fax: +36 1 372 3073 (0-24h)
Üzenetküldés(0-24h)


NEMZETKÖZI KÁRRENDEZÉS

Tel: +36 1 372 30 72
Fax: +36 1 372 30 73
Üzenetküldés

A CORIS Magyarország Kft. panaszkezelési gyakorlata

Tisztelt Ügyfelünk!

Társaságunk célja, hogy Ügyfeleink minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és ügyintézésünkkel.
Szolgáltatási színvonalunk folyamatos fejlesztéséhez és ezáltal Ügyfeleink elégedettségének növeléséhez fontos számunkra minden visszajelzés - legyen az pozitív vagy akár negatív -, amely termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, eljárásainkkal, munkatársainkkal, illetve a Társaságunk egészével kapcsolatban megfogalmazódik Önökben.

A panaszok, észrevételek megfelelő kezelése érdekében az alábbi panaszkezelési elveket és gyakorlatot követjük:
* A hozzánk beérkezett panaszok fokozott figyelembevételével törekszünk arra, hogy Ügyfeleink érdekében javítsuk szolgáltatásaink, termékeink minőségét, és elkötelezettek vagyunk abban, hogy folyamatosan növeljük Ügyfeleink elégedettségét. Ehhez panaszaik gyors és hatékony orvoslása is hozzájárul.
* Panasz-ügyintézési eljárásunk garantálja, hogy minden panaszt alaposan, elfogulatlanul és a lehető legrövidebb időn belül kivizsgáljunk, az Ügyfélnek minden esetben megfelelő választ adjunk, és a megalapozott panaszokat minél gyorsabban orvosoljuk. Munkatársaink kiemelt figyelemmel járnak el a panaszügyek rendezése kapcsán.
* Ehhez az is hozzájárul, hogy Ügyfeleink panaszát - amikor csak lehet - már az első kapcsolat szintjén kezeljük, hibáinkat javítjuk. Ha az ügy bonyolultabb és megoldásához hosszabb időre van szükség, akkor Ügyfeleinket az ügyintézés során is tájékoztatjuk arról, hogy a panaszkezelési folyamat hol tart, és mikorra várható végső válaszunk.
* Bár az erre vonatkozó jogszabályok 30 napot biztosítanak a panaszügyek érdemi kivizsgálására és megválaszolására, mi mindent megteszünk, hogy Ügyfeleink az egyszerűbb esetekben ennél lényegesen rövidebb idő alatt választ kapjanak.
* Ügyfeleink visszajelzéseihez számos kommunikációs csatornát biztosítunk, hogy véleményüket minél könnyebben, egyszerűbben és gyorsabban kifejthessék élőszóban, telefonon, elektronikus úton, vagy akár levélben.
Észrevételeiket, panaszaikat az alábbi módon juttathatják el hozzánk:
Szóban, személyesen:
Társaságunk székhelyén Ügyfélszolgálati irodát működtetünk, ahol személyesen is leadhatják esetleges panaszukat. Címünk:
1096 Budapest, Haller utca 2, II emelet. - a telefonos ügyfélszolgálaton időpont foglalása szükséges.

Az Ügyfélszolgálat - telefonon előre egyeztetett - Ügyfélfogadási nyitvatartási ideje:
hétfő: 9-től 16 óráig,
kedd-péntek: 9-től 14 óráig.
Telefonon: Telefonos ügyfélszolgálatunk a +36 1 372 3000-ás számon érhető el.
Nyitvatartási idő:
hétfő: 9-től 16 óráig,
kedd-péntek: 9-től 14 óráig.

Faxon: +36 1 372 3073-as számon.

Elektronikus úton: az info@coris.hu címen.

Levélben: Leveleiket Ügyfeleink a 1096 Budapest, Haller utca 2. címre küldhetik, a CORIS Magyarország Kft. nevére. A gördülékenyebb ügymenet érdekében minden esetben szükségünk van az Ügyfél személyazonosító alapadataira, illetve a meglévő biztosítás(ok)kal kapcsolatos adatokra (pl. kötvényszám, szerződésszám, ügyfélszám, kárszám). Amennyiben nem az Ügyfél, hanem meghatalmazott jár el a panaszügyben, a fentieken túl érvényes meghatalmazás benyújtása is szükséges.

Amennyiben elégedetlen azzal, ahogyan panaszát kezeltük, akkor az alábbi szervekhez fordulhat:

Magyar Biztosítók Szövetsége, Elkülönített Szervezeti Egység
MABSIZ ESZE

1062 Budapest, Andrássy út 93.
Levelezési cím: ESZE
1381 Budapest 62., Pf. 1297
Központi telefonszám: (+36 1) 802-8400
E-mailcím: kar@mabisz.hu


Felügyeleti szervünk a Magyar Nemzeti Bank
1013 Budapest, Krisztina krt. 39.
Tel.: 06-1-4899-100
Levelezési cím: 1534. Budapest, BKKP Pf. 777
Email cím: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén Ön fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet a Felügyeletnél. Biztosítási szerződésével kapcsolatos jogvitával (szerződéskötést megelőző, szerződés létrejötte, érvényessége, hatálya, joghatása, szolgáltatás teljesítése, szerződés megszűnése, szerződésszegés és annak joghatása, jogvita rendezése) fordulhat bírósághoz, vagy a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén a
Pénzügyi Békéltető Testülethez.
Levelezési cím:1525 Budapest, BKKP Pf.: 172.,
Tel.: 06-1-4899-100,
Email cím: pbt@mnb.hu

A panaszügyintézésről
A panaszügyintézés során, a telefonos ügyfélszolgálaton (+36 1 372 3000) közölt hivatalos panaszokat írásban rögzítjük, azok jegyzőkönyvei visszakereshetőek 1 évig. Ezen időszakban Ön igényt tarthat panaszának jegyzőkönyvére. Ezt természetesen térítésmentesen bocsájtjuk a rendelkezésére.

A szóbeli panaszokat igyekszünk azonnal megoldani, orvosolni. Amennyiben ezzel Ön nem ért egyet, panasz adatlapon a panaszát rögzítjük és az kivizsgálásra az Ügyfélszolgálati osztályhoz kerül. A panasz adatlap másolati példányát Ön megkapja. Az Ügyfélszolgálati osztályon dolgozó kollégák az Ön panaszügyét kivizsgálják és megkeresik a legmegfelelőbb megoldást. Erről írásban tájékoztatják Önt, 30 napon belül. Elutasítás esetén természetesen indoklással együtt kapja meg a tájékoztatást.

Amennyiben válaszunkkal/álláspontunkkal nem elégedett, kérhet felülvizsgálatot is panaszügyében.

Köszönjük bizalmát valamint segítségét, hogy szolgáltatásainkat javíthatjuk visszajelzése alapján.


Üdvözlettel:

CORIS Magyarország Kft.

Letölthető dokumentum:
  Írásbeli panasz formanyomtatvány

 

 

Öngondoskodás

Az öngondoskodás alapvető fontosságú a jövőtervezés szempontjából.
Napjainkban egyre több embert érint a hirtelen munkanélkülivé válás, ami hatalmas terhet jelent a mindennapi megélhetés, családfenntartás, gyermeknevelés, számlák és banki kölcsönök fizetése szempontjából.


Tovább...

Hírek

2017-10-05 15:08:53
AZ EMBEREK FELÉNEK SEMMILYEN MEGTAKARÍTÁSA NINCS

A hazai lakosság felének nincs semmilyen megtakarítása az OVB Magyarország legfrissebb felmérése szerint, aki pedig félre tud tenni valamennyit, az vagy lakásra és nyugdíj-kiegészítésre gyűjt, vagy a váratlan helyzetektől tart leginkább. A rendszeres megtakarítások jellemzően 10-20 ezer forint körülire tehetők és a megkérdezettek csupán ötöde mondta, hogy tudomása szerint rendelkezik államilag támogatott megtakarítási formával. A kutatásban résztvevők több mint 90 százaléka életszínvonal csökkenést jósol a nyugdíjas éveire, amennyiben nem lesz addig elegendő félretett vagyona.


Tovább...

GY.I.K

Kérjük, ismerje meg, melyek azon leggyakrabban felmerülő kérdések az egyes termékek vonatkozásában, melyeket Ügyfeleink érdeklődései kapcsán szedtünk tematikus csokorba.


Tovább...